ΣΕΗ

Κινητοποίηση ενάντια στους πλειστηριασμούς

   Αθήνα, 11/09/2024

 

Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών καλεί σε μαχητική συμμετοχή στην συγκέντρωση/ διαμαρτυρία που θα κάνουν σωματεία και φορείς εργαζομένων έξω από τα γραφεία της do Value, στο Μοσχάτο, ενάντια στους πλειστηριασμούς λαϊκών σπιτιών.

Μέσα στο τσουνάμι πλειστηριασμών που έχουν δημιουργήσει κυβέρνηση, τράπεζες, funds, ΕΕ, κινδυνεύουν να χαθούν χιλιάδες σπίτια του λαού, μέσα σε αυτά και το σπίτι του συναδέλφου Μιχαήλ Γιαννακάκη που πλειστηριάζεται τον Μάρτη του 2025.

Το σωματείο μας από την πρώτη στιγμή έδειξε την αλληλεγγύη του, γνωστοποιώντας το ζήτημα στον κλάδο με ανακοίνωση, πήγε στην γειτονιά του για να ενημερώσει και να καλέσει τον λαό να στηρίξει τον αγώνα μας και τώρα καλεί όλους και όλες να σηκώσουν ανάστημα και να σταθούν τείχος για να μην του πάρουν το σπίτι τα κοράκια.

Να γίνουμε όλοι και όλες μια γροθιά μαζί με τον συνάδελφο, παίρνοντας παράδειγμα και θάρρος από τη γειτονιά του Αιγάλεω, των κάτω Πατησίων, του Ζωγράφου, των Σεπολίων, όπου ο εργαζόμενος λαός της περιοχής έγινε ασπίδα και έδιωξε κλοτσηδόν κλούβες και χαρτογιακάδες εισαγγελείς!

Απαιτούμε:

Να μπει τώρα σε ρύθμιση το χρέος του συναδέλφου στις τράπεζες.

Να ενταχθεί στις ευάλωτες ομάδες και να απαλλαγεί από κάθε είδους πλειστηριασμό.

Το σωματείο μας, μπροστάρης σε όλες τις μάχες που δίνει για τον κλάδο και τις ανάγκες μας, πρέπει και μπορεί να δώσει και αυτή τη μάχη για να προστατευτούν τα σπίτια μας, τα σπίτια όλων των συναδέλφων!!

Με μαζικότητα, με τη συμμετοχή όλων μας !!

Την Τρίτη 17/9/2024 και ώρα 15:30 στην do Value, Κύπρου 27, στο Μοσχάτο.

Το ΔΣ του ΣΕΗ.

ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΟΧΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΤΗΣ ΔΥΠΑ

Συνάδελφοι,

Ξεκίνησε χτες το εποχικό βοήθημα της ΔΥΠΑ!

Η υποβολή αιτήσεων λήγει το Σάββατο 30.11.2024 στις 14:00.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται στην Υπηρεσία ΚΠΑ2 του τόπου κατοικίας των δικαιούχων με δύο τρόπους:

1.Ηλεκτρονικά μέσω της Ψηφιακής Πύλης του Δημοσίου gov. grαπό την 10.09.2024έως την 30.11.2024.

Η είσοδος στην Ψηφιακή Πύλη του δημοσίου γίνεταιμε τους κωδικούς πρόσβασης TAXISnet στην ηλεκτρονικήδ/νση:https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/eidiko-epokhiko-boethema-dypaΣυγκεκριμένα η διαδρομή είναι: gov.gr→ Εργασίακαι ασφάλιση → Ανεργία → Ειδικό εποχικό βοήθημα Δ.ΥΠ.Α.

ή 2.Μέσω των ΚΕΠ από την 23.09.2024έως την 30.11.2024.

για περισσότερες πληροφορίες ΔΕΊΤΕ την εγκύκλιο της ΔΥΠΑ στο παρακάτω λινκ https://www.dypa.gov.gr/storage/deltia-typu-tm-bohthhm-anergias-kai-lipon-paroxon/tmhma-bohthhmaton-anergias-kai-lipon-paroxon/egkyklios-idikon-epoxikon-bohthhmaton-etus-2024-1.pdf

ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ IRIS

Συνάδελφοι,

Καθώς πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία της 2ας Σεπτεμβρίου 2024 για τη διασύνδεση ελ.επαγγελματιών και επιτηδευματιών με υπηρεσίες άμεσων πληρωμών (IRIS) , για την αποφυγή είτε προστίμων , είτε και άσκοπης ταλαιπωρίας, σας στέλνουμε την παρακάτω διευκρίνηση από το λογιστή του Σωματείου μας, που αφορά κατα κύριο λόγο τον κλάδο μας και επικοινωνήστε ΟΠΩΣΔΉΠΟΤΕ (όσοι έχετε ΔΠΥ) με τους λογιστές σας για να πιστοποιήσετε σε ποια κατηγορία ανήκετε για τις επόμενες κινήσεις σας.

επισυνάπτεται στο τέλος του άρθρου το πλήρες άρθρο του taxheanen

…..H διάταξη περί αποδοχής πληρωμών με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό, όπως η υπηρεσία IRIS online payments, δεν αφορά τους δικαιούχους πληρωμής με Β2Β συναλλαγές, συμπεριλαμβανομένων των φορολογούμενων της περίπτωσης στ’ της παραγράφου 2 του άρθρου 12 του ΚΦΕ (αμειβόμενους με «μπλοκάκι»).

Συνεπώς για τους ανωτέρω φορολογούμενους δεν υφίσταται η σχετική υποχρέωση, οπότε δεν τίθεται ζήτημα επιβολής κυρώσεων αν μέχρι την 2α Σεπτεμβρίου δεν προβούν στη σχετική διασύνδεση με το IRIS (σ.σ. οπότε πρέπει να αγνοήσουν τα email που έστειλε η Α.Α.Δ.Ε.).

Εάν όμως διενεργούνται παράλληλα και συναλλαγές B2C, υφίσταται υποχρέωση δήλωσης επαγγελματικού λογαριασμού και κατ’ επέκταση υποχρέωση πληρωμών μέσω IRIS.

Η εκπλήρωση B2B περιλαμβάνει συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων, όπως ένας κατασκευαστής που πωλεί σε έναν λιανοπωλητή, 
ενώ η εκπλήρωση B2C αφορά άμεσες πωλήσεις στον τελικό καταναλωτή…..

για το ΣΕΗ

Ο Πρόεδρος ο Γεν. Γραμματέας

Νίκος Καραγεώργης Δημήτρης Φραγκιόγλου

Η υποχρέωση διασύνδεσης IRIS δεν ισχύει για B2B συναλλαγές και αμειβόμενους με μπλοκάκι _ Taxheaven-2

Για τη λειτουργία των ΔΗΠΕΘΕ και τις εργασιακές σχέσεις των ηθοποιών.

Παίρνοντας αφορμή από τις καταγγελίες που έγιναν σε σχέση με τη λειτουργία των ΔΗΠΕΘΕ όπου αρκετά από αυτά κάνουν παραστάσεις με ερασιτεχνικά σχήματα, του ΔΗΠΕΘΕ της Καλαμάτας που μετά από άμεση και αποφασιστική παρέμβαση του ΣΕΗ δόθηκε λύση στην καλοκαιρινή παραγωγή, αλλά και τη συζήτηση που προέκυψε σε σχέση με την ανακοίνωση για ακρόαση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Πάτρας για τις Χειμερινές παραγωγές,
θέλουμε να σημειώσουμε πως το νέο ΔΣ του ΣΕΗ θα συνεχίσει τον αγώνα για να καταργηθούν οι σχετικές νομοθεσίες (κατάργηση της ΚΥΑ που μεταξύ άλλων προβλέπει μισθό 1037 ευρώ μικτά !!!!) που βάζουν εμπόδιο στην εφαρμογή ευνοϊκότερων όρων ,όπως αυτών που η προηγούμενη διοίκηση του ΣΕΗ υπέγραψε με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας .Στον αγώνα αυτόν η υπογραφή συλλογικών συμβάσεων με όλα τα ΔΗΠΕΘΕ της χώρας θα είναι μια σοβαρή πίεση προς την Κυβέρνηση.

Ήδη το ΔΣ έχει στείλει σαν πρότυπο τη συγκεκριμένη σύμβαση σε σειρά από ΔΗΠΕΘΕ και έχουμε ξεκινήσει συναντήσεις για υπογραφή συλλογικών συμβάσεων απαιτώντας και από τους υπόλοιπους Οργανισμούς,αλλά και Δήμους να ασκήσουν και αυτοί πίεση- όπως κάνει ο Δήμος της Πάτρας- προς την Κυβέρνηση και τα αρμόδια Υπουργεία προκειμένου να καταργηθεί η ΚΥΑ που απαγορεύει την εφαρμογή των ευνοϊκότερων όρων που π.χ ήδη έχουμε υπογράψει με την Πάτρα για μισθό σημαντικά μεγαλύτερο, επίδομα διαβίωσης,παροχή στέγης στους ηθοποιούς.Σε αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε και με την συλλογική πάλη μας μπορούμε να έχουμε αποτελέσματα κόντρα στις προσπάθειες να στοχοποιηθεί ο μοναδικός Δήμος που έχει μέχρι τώρα υπογράψει σύμβαση,να αποτραπούν και οι υπόλοιποι από το να υπογράψουν και έτσι να βγει λάδι σε τελική ανάλυση η κυβερνητική πολιτική. Άλλωστε για την εφαρμογή των ευνοϊκότερων όρων της υπογραφείσας σύμβασης απαιτούνται η κατάργηση της ΚΥΑ και όλων των περιοριστικών όρων και αυτό το γνώριζε πολύ καλά η προηγούμενη Δοίκηση και ιδιαίτερα εκείνοι που έβαλαν- καλώς λέμε εμείς- τις υπογραφές τους.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για
– γενναία χρηματοδότηση των ΔΗΠΕΘΕ από το κράτος ,ώστε να μπορούν να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες.
– κατάργηση των περιοριστικών νομοθεσιών όπως της ΚΥΑ που δεν επιτρέπουν την εφαρμογή των ευνοϊκών όρων των συμβάσεων.
– υπογραφή της ΣΣΕ με τα υπόλοιπα ΔΗΠΕΘΕ. Καλούμε τον κλάδο να πάρουμε αγωνιστικές πρωτοβουλίες.Προχωράμε σε συναντήσεις με τις Διοικήσεις των ΔΗΠΕΘΕ και στην πορεία ζητάμε συνάντηση με τα αρμόδια Υπουργεία.
Το ΔΣ του ΣΕΗ

ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΤΕΙ!

Καταγγέλλουμε την αισχρή προσπάθεια πλειστηριασμού πρώτης
κατοικίας λαϊκής οικογένειας στον Άγιο Νικόλαο, στην Αθήνα,
που μένει ο συνάδελφος Μιχαήλ Γιαννικάκης.

Τα κοράκια (τράπεζες, funds, κράτος), ξεπερνούν κάθε μέρα τον
εαυτό τους, πλειστηριάζοντας σπίτι συναδέλφου στο οποίο μένει και
η ηλικιωμένη μητέρα του με προβλήματα υγείας.

Μετά την κρίση και τα δυσβάσταχτα χρέη που δημιούργησαν οι
πολιτικές όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων, μετά την εκτίναξη
της ακρίβειας και του κόστους ζωής, έρχονται τα κοράκια των funds
για να αποτελειώσουν ό,τι έχει απομείνει από την περιουσία και την
αξιοπρέπεια των λαϊκών οικογενειών, απειλώντας με πλειστηριασμό
την πρώτη κατοικία του συναδέλφου Μιχαήλ και της ηλικιωμένης
μητέρας του, στον Άγιο Νικόλαο.

Οι εργαζόμενοι του κλάδου δεν ευθύνονται για την ανασφάλεια, την
εντατικοποίηση, την κορύφωση της ακρίβειας. Δεν θα πληρώσουμε
πάλι εμείς τα σπασμένα, την στιγμή που μεγάλοι επιχειρηματικοί
όμιλοι στον κλάδο θησαυρίζουν καθημερινά.

// Καλούμε όλους τους συναδέλφους και τον λαό της περιοχής
να δείξει την έμπρακτη αλληλεγγύη του στην οικογένεια και να
αποδείξει πως κανένας δεν είναι μόνος του. Με τη μαζική
συλλογική δράση και την αλληλεγγύη, ο λαός έχει τη δύναμη να
βάλει εμπόδια και να παλέψει για να σώσει τα σπίτια του λαού.

// Επίσης, καλούμε τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες
που αντιμετωπίζουν κι αυτοί τον κίνδυνο πλειστηριασμού, να
απευθύνονται με θάρρος στο σωματείο.

Απαιτούμε:

● Να μπει τώρα σε ρύθμιση το χρέος του συναδέλφου στις
τράπεζες.
● Να ενταχθεί στις ευάλωτες ομάδες και να απαλλαγεί από κάθε
είδους πλειστηριασμό.

Μαζί με όλες τις άλλες μάχες που δίνει το σωματείο μας, θα δώσουμε
κι αυτήν και θα βγούμε νικητές!

Καλούμε σε μαχητική παρουσία την ημέρα της έξωσης στο
σπίτι του συναδέλφου!!

Κανένας και καμία μόνη απέναντι στους τραπεζίτες και τα funds!!

Τα σπίτια του λαού τα σώζει ο λαός!!